همه حقوق بشر برای همه

اسناد حقوق بشرهمه حقوق بشر برای همه

همه حقوق بشر برای همه

گزارش شیرین عبادی ماه مرداد 1392 از وضعیت حقوق بشر در ایران مسئولیت جان زندانیان با سازمان زندان ها است
شیرین عبادی، مدافع حقوق بشر و برنده جایزه صلح نوبل 2003 در ادامه گزارش های ماهانه خود، به بررسی وضعیت حقوق بشر در ایران در ماه مرداد 1392 پرداخت. خانم عبادی در مقدمه گزارش ماه مرداد 1392 به موضوع زندانیان سیاسی بیمار و چگونگی درمان آنان پرداخته است.

گزارش شیرین عبادی از وضعیت حقوق بشر
در ایران در ماه تیر 1392 راه برون رفت از بحران، اتخاذ تصمیم درست در زمینه انرژی هسته ای است
شیرین عبادی، مدافع حقوق بشر و برنده جایزه صلح نوبل 2003 در مقدمه گزارش ماه تیر 1392 به موضوع انرژی هسته ای، تحریم ایران و مشکلاتی که متعاقب این مسأله برای شهروندان ایرانی بوجود آمده، پرداخته است.از همین رو او راه برون رفت از بحران را اتخاذ تصمیمی درست در زمینه سیاست انرژی هسته ای توسط دولت ایران عنوان کرده است.
گزارش شیرین عبادی از وضعیت حقوق بشر
در ایران در ماه خرداد 1392 رییس جمهور منتخب به اعمال
خلاف قانون مأموران حکومتی خاتمه دهد
شیرین عبادی، مدافع حقوق بشر و برنده جایزه صلح نوبل 2003 در مقدمه گزارش ماه خرداد 1392 به موضوع آزادی بیان و لزوم گردش آزاد اطلاعات و چگونگی برخورد جمهوری اسلامی ایران با این دو مقوله پرداخته است. این مدافع حقوق بشر در گزارش خود، به هک کردن سایت ها و احضار خانواده خبرنگاران شاغل در رسانه های فارسی زبان در خارج از ایران به وزارت اطلاعات اشاره کرده است.
گزارش شیرین عبادی از وضعیت حقوق بشر
در ایران در ماه اردیبهشت 1392 انتخابات در ایران آزاد، سالم و عادلانه نیست
شیرین عبادی، مدافع حقوق بشر و برنده جایزه صلح نوبل 2003 در ادامه گزارش های ماهانه خود، به بررسی وضعیت حقوق بشر در ایران در ماه اردیبهشت 1392 پرداخت.او در مقدمه این گزارش به موضوع انتخابات در ایران و چگونگی تایید یا رد صلاحیت داوطلبان برای شرکت در انتخابات توسط نهادهای مسئول پرداخته است.
گزارش شیرین عبادی از وضعیت حقوق بشر
در ایران در ماهفروردین 1392 دستگاه قضایی و سازمان زندان ها مسئول جان زندانیان هستند
شیرین عبادی، مدافع حقوق بشر و برنده جایزه صلح نوبل 2003 در ادامه گزارش های ماهانه خود، به بررسی وضعیت حقوق بشر در ایران در ماه فروردین 1392 پرداخت. خانم عبادی در مقدمه گزارش ماه فروردین 1392 به موضوع بی توجهی مقام های قضایی شکایت های زندانیان و بستگان آنها پرداخته است. این مدافع حقوق بشر در گزارش خود، به اعتصاب غذای مهدی خزعلی اشاره کرده که در اعتراض به این بی توجهی صورت گرفته است.
گزارش شیرین عبادی از وضعیت حقوق بشر
در ایران در ماه اسفند 1391 ایران، نماینده مؤدب تری را برای حضور
در جلسات شورای حقوق بشر تعیین کند
شیرین عبادی، مدافع حقوق بشر و برنده جایزه صلح نوبل 2003 در ادامه گزارش های ماهانه خود، به بررسی وضعیت حقوق بشر در ایران در ماه اسفند1391 پرداخت. خانم عبادی در مقدمه گزارش ماه اسفند 1391 به موضوع رفتار نماینده دولت ایران در جلسات شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد پرداخته است. این مدافع حقوق بشر در گزارش خود، رفتار محمد جواد لاریجانی، نماینده دولت ایران در جلسات شورای حقوق بشر را غیر دیپلماتیک و غیر مؤدبانه ارزیابی کرد و از مسئولان دولت ایران خواست تا فرد مؤدب تری را به جای او انتخاب کنند.
گزارش شیرین عبادی از وضعیت حقوق بشر
در ایران در ماه بهمن 1391 عتراض به آزار و اذیت
خانواده های زندانیان سیاسی و عقیدتی
شیرین عبادی، مدافع حقوق بشر و برنده جایزه صلح نوبل 2003 در ادامه گزارش های ماهانه خود، به بررسی وضعیت حقوق بشر در ایران در ماه بهمن1391 پرداخت. خانم عبادی در مقدمه گزارش ماه بهمن 1391 به موضوع اذیت و آزار خانواده های زندانیان سیاسی و عقیدتی از جمله دختران میرحسین موسوی و پسر مهدی کروبی، دو کاندیدای معترض به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری در سال 1388 که هم اکنون در حصر خانگی بسر می برند، پرداخته است. این مدافع حقوق بشر در گزارش خود با اشاره به اینکه حکومت ایران، انعکاس اخبار اعمال خلاف قانون مأموران امنیتی در رسانه ها را نمی پذیرد، نسبت به این مسأله اعتراض کرده است.

گزارش شیرین عبادی از وضعیت حقوق بشر در ایران در ماه دی 1391 ضرورت رعایت همه جانبه حقوق
اقلیت های قومی توسط مقام های ایرانی
شیرین عبادی، مدافع حقوق بشر و برنده جایزه صلح نوبل 2003 در ادامه گزارش های ماهانه خود، به بررسی وضعیت حقوق بشر در ایران در ماه دی1391 پرداخت. خانم عبادی در مقدمه گزارش ماه دی 1391 به موضوع اقلیت های قومی در ایران پرداخته است. این مدافع حقوق بشر در گزارش خود با اشاره به صدور حکم اعدام برای هشت نفر از شهروندان عرب و کرد ایرانی، از اینکه پاسخ درخواست های آنان، گلوله و زندان است ابراز تأسف کرده است.

گزارش شیرین عبادی از وضعیت حقوق بشر در ایران در ماه آذر 1391
به گزارش سایت کانون مدافعان حقوق بشر، خانم عبادی در مقدمه گزارش ماه آذر1391 به وضعیت کودکان در ایران اشاره کرده است. او در گزارش خود ابتدا به آتش سوزی در دبستانی اشاره کرده است که در پی آن 31 دانش آموز زخمی و کشته شدند. خانم عبادی همچنین به مساله ایدز در کشور و کاهش سن ابتلا به ایدز در ایران پرداخته است. این مدافع حقوق بشر در ادامه با انتقاد از بی توجهی مسوولان حکومتی به سرنوشت “بی صداترین قشر جامعه” یعنی “کودکان”، خواستار توجه بیشتر به آینده سازان فردا شده است.

گزارش شیرین عبادی از وضعیت حقوق بشر در ایران در ماه آبان 1391
شیرین عبادی، مدافع حقوق بشر و برنده جایزه صلح نوبل 2003 در ادامه گزارش های ماهانه خود، به بررسی وضعیت حقوق بشر در ایران در ماه آبان 1391 پرداخت. به گزارش سایت کانون مدافعان حقوق بشر، خانم عبادی در مقدمه گزارش ماه آبان1391 به وضعیت زندان های ایران و زندانیان سیاسی و عقیدتی اشاره کرده است.

2017 © All human rights for all in Iran

Type at least 1 character to search