همه حقوق بشر برای همه

اسناد حقوق بشرهمه حقوق بشر برای همه

همه حقوق بشر برای همه

در جريان سی امین نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد:
جايزه «رها» به ٧ فعال حقوق بشر ايرانى اعطا شد
هیات داوران «سودویند» متشکل از «شیرین عبادی»، برنده جایزه «صلح نوبل»، حقوقدان، قاضی سابق دادگاه، وکیل حقوق بشر، به همراه «آرون رودز» از بنیان‌گذاران و محقق اصلی پروژه «حقوق آزادی» و مدیر اجرایی سابق «فدراسیون بین‌المللی هلسینکی برای حقوق بشر» و «کارولینا یانوزفسکی»، وکیل حقوق بشر و عضو هیات مدیره «سودویند» جايزه حقوق بشرى «رها» را به هفت فعال حقوق بشرى در ايران اعطا كردند…

Warning: getimagesize(http://www.iranhrc.org/uploads/images/afaraghdani.jpg ) [function.getimagesize]: failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 400 Bad Request in /home/content/54/10001454/html/p/publ/read_view_ar.php on line 112

Warning: Division by zero in /home/content/54/10001454/html/p/publ/read_view_ar.php on line 115

سومین دوره تجلیل از مدافعان حقوق بشر در ایران؛
اعطای جایزه حقوق بشر «ر‌ها» سودویند به آتنا فرقدانی
در جریان سومین دوره تجلیل از کسانی که سهمی در ارتقای حقوق بشر در ایران داشته‌اند، «آتنا فرقدانی»، کارتونیست و فعال حقوق کودکان کار و خیابان زندانی در ایران، به عنوان یکی از برندگان جایزه حقوق بشری «ر‌ها» از سوی «سودویند» برگزیده شد.

Warning: getimagesize(http://www.iranhrc.org/uploads/images/mshafipor.jpg ) [function.getimagesize]: failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 400 Bad Request in /home/content/54/10001454/html/p/publ/read_view_ar.php on line 112

Warning: Division by zero in /home/content/54/10001454/html/p/publ/read_view_ar.php on line 115

سومین دوره تجلیل از مدافعان حقوق بشر در ایران؛
اعطای جایزه حقوق بشر «ر‌ها» سودویند به مریم شفیع پور

در جریان سومین دوره تجلیل از کسانی که سهمی در ارتقای حقوق بشر در ایران داشته‌اند، «مریم شفیع‌پور»، فعال دانشجویی و زندانی سابق در ایران، به عنوان یکی از برندگان جایزه حقوق بشری «ر‌ها» از سوی «سودویند» برگزیده شد.

سومین دوره تجلیل از مدافعان حقوق بشر در ایران؛
اعطای جایزه حقوق بشر «ر‌ها» سودویند به بهنام ابراهیم‌زاده
در جریان سومین دوره تجلیل از کسانی که سهمی در ارتقای حقوق بشر در ایران داشته‌اند، «بهنام ابراهیم‌زاده»، فعال کارگری و مدافع حقوق کودکان کار و خیابان زندانی در ایران، به عنوان یکی از برندگان جایزه حقوق بشری «ر‌ها» از سوی «سودویند» برگزیده شد.

سومین دوره تجلیل از مدافعان حقوق بشر در ایران؛
اعطای جایزه حقوق بشر «ر‌ها» سودویند به بهاره هدایت
در جریان سومین دوره تجلیل از کسانی که سهمی در ارتقای حقوق بشر در ایران داشته‌اند، «بهاره هدایت»، فعال دانشجویی و فعال حقوق زنان زندانی در ایران، به عنوان یکی از برندگان جایزه حقوق بشری «ر‌ها» از سوی «سودویند» برگزیده شد.

سومین دوره تجلیل از مدافعان حقوق بشر در ایران؛
اعطای جایزه حقوق بشر «ر‌ها» سودویند به سعید مدنی
در جریان سومین دوره تجلیل از کسانی که سهمی در ارتقای حقوق بشر در ایران داشته‌اند، دکتر «سعید مدنی»، پژوهشگر ارشد علوم اجتماعی و جامعه‌شناس زندانی در ایران، به عنوان یکی از برندگان جایزه حقوق بشری «ر‌ها» از سوی «سودویند» برگزیده شد.

سومین دوره تجلیل از مدافعان حقوق بشر در ایران
اعطای جایزه حقوق بشر «ر‌ها» سودویند به آتنا دائمی
در جریان سومین دوره تجلیل از کسانی که سهمی در ارتقای حقوق بشر در ایران داشته‌اند، «فاطمه دائمی خشکنودهانی» که بیش‌تر با نام «آتنا دائمی» شناخته می‌شود از مدافعان حقوق کودکان کار و خیابان در ایران، به عنوان یکی از برندگان جایزه حقوق بشری «ر‌ها» از سوی «سودویند» برگزیده شد.

سومین دوره تجلیل از مدافعان حقوق بشر در ایران؛
اعطای جایزه حقوق بشر «ر‌ها» سودویند به نرگس محمدی
در جریان سومین دوره تجلیل از کسانی که سهمی در ارتقای حقوق بشر در ایران داشته‌اند، «نرگس محمدی» مدافع حقوق بشر و زندانی سیاسی به عنوان یکی از برندگان جایزه حقوق بشری «ر‌ها» از سوی «سودویند» برگزیده شد.

دومین دوره تجلیل از کسانی که سهمی در ارتقاء حقوق بشر ایران داشته اند
کیوان صمیمی برنده جایزه حقوق بشری «ر‌ها» سودویند
کیوان صمیمی بهبهانی، ۶۶ ساله، روزنامه‌نگار و فعال سیاسی- اجتماعی، زندانی سیاسی حکومت پهلوی و رژیم جمهوری اسلامی ایران است، وی مدیر مسوول ماهنامه توقیف‌ شده نامه، عضو شورای ملی صلح، کمیته پی‌گیری بازداشت‌های خودسرانه، کمیته حمایت از حقوق شهروندی و کمیته دفاع از حق تحصیل بوده و همچنین بنیان گذار سایت مسدود شده “خرابات”، دیگر کنشگری است که این بار به عنوان دریافت کننده جایزه‌‌ رها معرفی شد…

Warning: getimagesize(http://www.iranhrc.org/uploads/images/farannn.jpg ) [function.getimagesize]: failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 400 Bad Request in /home/content/54/10001454/html/p/publ/read_view_ar.php on line 112

Warning: Division by zero in /home/content/54/10001454/html/p/publ/read_view_ar.php on line 115

ادای احترام و تجلیل از افرادی که سهمی در ارتقا و حفاظت از حقوق بشر در ایران داشته‌اند
فاران حسامی برنده جایزه «ر‌ها» سودویند

فاران حسامی از سوی هیات داوران سودویند متشکل از «شیرین عبادی» برنده جایزه صلح نوبل، «آرون رودز» از بنیان گذاران و محقق اصلی پروژه حقوق آزادی و «کارولینا یانوزفسکی»، وکیل حقوق بشر و عضو هیات مدیره سودویند به عنوان یکی دیگر از برندگان جایزه‌‌‌ رها برگزیده شد…

دومین دوره تجلیل از کسانی که سهمی در ارتقاء حقوق بشر ایران داشته اند
حکیمه شکری برنده جایزه حقوق بشری «ر‌ها»ی سودویند شد تقدیراز یکی از حامیان مادران پارک لاله
جوایز حقوق بشری ر‌ها، از جانب نهاد غیر دولتی اتریشی «سودویند» برای ادای احترام و تجلیل از افرادی که سهمی در ارتقاء و حفاظت از حقوق بشر در ایران داشته‌اند، در نظر گرفته شده است. سودویند از نهادهای دارای مقام مشورتی سازمان ملل متحد است که در حوزه توسعه و کاهش شکاف کشورهای جنوب وشمال فعالیت می‌کند.

Warning: getimagesize(http://www.iranhrc.org/uploads/images/kordpor.raha.png ) [function.getimagesize]: failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 400 Bad Request in /home/content/54/10001454/html/p/publ/read_view_ar.php on line 112

Warning: Division by zero in /home/content/54/10001454/html/p/publ/read_view_ar.php on line 115

دومین دوره تجلیل از کسانی که سهمی در ارتقاء حقوق بشر ایران داشته اند
خسرو و مسعود کرد پور برندگان جایزه “رها” سودویند
جوایز حقوق بشری رها، از جانب سودویند برای ادای احترام و تجلیل از کسانی که سهمی در ارتقاء و حفاظت از حقوق بشر در ایران داشته اند، در نظر گرفته شده است

بیست و پنجمین اجلاس شورای حقوق بشر
گزارش اهدای جوایز حقوق بشری “رها”
سه شنبه ١٨مارس ٢٠١۴ (٢۷اسفند ۹٢)، در جريان بيست و پنجمين اجلاس شوراى حقوق بشر سازمان ملل متحد، مراسم اهدای اولین دوره جوایز حقوق بشر “رها” به شش برنده ایرانی، با پیام اینترنتی شیرین عبادی آغاز شد.

با رای هیئت داوران سودویند:

پروین ذبیحی برنده جایزه حقوق بشری “رها”

پروين ذبيحى از اعضاى “کميته عليه خشونت هاى ناموسى” است. اين کميته درسالگرد سنگسار دعا خليل اسود، دختر عراقى، تشکيل شد. از عمده فعاليتهاى پروين ذبيحى در اين کميته، تحقيق و کار فرهنگى براى بسترسازى عليه خشونت‌هاى ناموسى در کردستان، کرمانشاه، لرستان، ايلام و حاشيه‌هاى اين مناطق بوده است.

با رای هیئت داوران سودویند:

رسول بداغی برنده جایزه حقوق بشری “رها”
رسول بداغى، فعال صنفى و عضو هيات مديرهٔ کانون صنفى معلمان ايران، که دوران محکوميت شش سال حبس تعزيرى خود را در زندانى رجايى شهر مى گذراند، به عنوان يکى از شش برنده از دوره اول جوايز حقوق بشرى رها، معرفى شد.

با رای هیئت داوران سودویند:

مجید توکلی برنده جایزه حقوق بشری “رها”

مجيد توکلى، فعال دانشجويى دانشگاه اميرکبير، که دوران محکوميت هشت سال و شش ماه حبس خود را در زندانى رجايى شهر مى گذراند، به عنوان يکى از شش برنده از دوره اول جوايز حقوق بشرى رها، معرفى شد.

با رای هیئت داوران سودویند:

رضا شهابی برنده جایزه حقوق بشری “رها”
رضا شهابى ذکريا، فعال کارگرى و عضو هيئت مديره سنديکاى اتوبوسرانى تهران و حومه که دوران محکوميت شش سال حبس خود را در زندانى اوين مى گذراند، به عنوان يکى از شش برنده از دوره اول جوايز حقوق بشرى رها، معرفى شد.

فرامرز محمدی،برنده جایزه ویژه حقوق بشر سودویند(رها)، فوت کرد
سازمان غير دولتى سودويند جايزه ويژه حقوق بشرى خود (رها) را به فرامرز محمدى فعال حقوق بشر، اجتماعى و ضد جنگ از ايران به خاطر دستاورد تلاش هايش در جهت ارتقاء وضعيت حقوق بشر و ايجاد تغيير در مسايل و مشکلات مردمى که مورد ستم و آزار از طرف جمهورى اسلامى ايران قرار گرفتند، اهدا کرده است.

جوایز حقوق بشری رها
شش برنده جایزه توسط هیات داوران ويژه ای متشکل از خانم شیرين عبادی، برنده جایزه نوبل و وکیل مدافع حقوق بشر به عنوان ريیس هیئت ژوری، آقای آرون رودز از بنیانگذاران و محقق اصلی پروژه حقوق آزادی و مدیر اجرایی سابق فدراسیون بین المللی هلسینکی برای حقوق بشر و خانم کارولینا يانوزفسکی، وکیل حقوق بشر و عضو هیئت مدیره سودویند انتخاب شدند.

جوایز حقوق بشری
به تلاش های برجسته در جهت ارتقاء و تقویت حقوق بشر در ایران، جوایزی در اجلاس های جانبی شورای حقوق بشر سازمان ملل اهدا خواهد شد. یک هیئت ژوری برندگان را انتخاب خواهد کرد. شیرین عبادی برنده جایزه صلح نوبل، حقوقدانان ایرانی، مدافعان حقوق بشر و بنیانگذار کانون مدافعان حقوق بشر ایران به ریاست این هیئت ژوری را به عهده میگیرند.

2017 © All human rights for all in Iran

Type at least 1 character to search